alat senaman berjalan kaki setempat rumah gym kesihatan badan

alat senaman berjalan kaki setempat rumah gym kesihatan badan




kami menjual barangan secara online atas nama syarikat yang sah,

jika berminat dengan barangan yang dipaparkan, 

sila weecat/wasssupp/massgee = 019.209.5404

trimasss kasihhhh...

  • Foldable and Po
  • Sleek, sturdy and comfortable home use treadmill
  • Easy to use and space efficient
  • Foldable and portable
  • Wheels Attached for Easy Mobility
  • Come with status display
Product specifications:
  • Weight: 10kg
  • Capacity: up to 100kg
  • Product Dimension: 52 x 85 x 95 CM
  • Folded Dimension: 52 x 20 x 92 CM
  • Fitness monitor: time, speed, and distance
  • Type: Non-Electric Manual
  • Foldable for easy storage
  • Colours: Pink, Blue

.
.
.
.
.
.
jangan baca dibawah ini
.
.
.
.
.
Semalam saya membeli pakaian musim panas dalam saiz bahawa saya sebenarnya boleh memakai. (Di sini bermula renungan wanita blogger dan berat yang diperlukan, tahap kecergasan dan imej badan). Memandangkan saiz ini adalah bilangan yang saya pakai, bila untuk memulakan sekolah jururawat, lemah, ia mengambil Rancheros tetikus ke bawah dengan saiz katalog dalam talian. Tetapi sekurang-kurangnya saya akan mempunyai seluar yang tidak membuat saya, saya telah alat senaman berjalan kaki setempat rumah gym kesihatan badan hilang selama lima bulan.

Semalam saya diuji keseronokan baru. Sebaliknya hanya berjalan di atas treadmill pada kelajuan yang membunuh saya tiga puluh minit dan saya berjalan dengan cepat pembunuhan * sambil memegang tiga berat pound tangan *. Dan lima paun, tetapi hanya satu atau dua pusingan. Ia mungkin dari segi teknikal £ kelebihan berat badan, tetapi saya tidak tahu ramai wanita yang boleh berjalan di 2.25 batu dalam 30 minit berat badan tambahan dalam telapak kakinya.

Pal Joey (ya, namanya, alat senaman berjalan kaki setempat rumah gym kesihatan badan sesungguhnya, Joey) menjemput saya untuk melawat Banff pada bulan Julai. Memandangkan, di mana saya tinggal di dalam neraka haba pada awal bulan Jun hingga pertengahan September, dan saya mengambil beliau untuk persembahan. Ia akan bermakna hidup miskin dan memohon kad kredit yang lain, tetapi apa neraka. Rockies Kanada pada Julai kelihatan jauh lebih baik daripada kawasan miskin di bandar-bandar tidak, dan saya melakukan bahagian itu di hadapan Kanada.

Memandangkan masa lalu saya di Kanada (dari lori ikan), walaupun saya rasa saya perlu berhati-hati dan tidak terlalu teruja.

Dalam berita lain, saya membersihkan rumah, dan hari ini pound dan kuasa paun. Saya akan bekerja untuk dua hari alat senaman berjalan kaki setempat rumah gym kesihatan badan akan datang, dan kemudian dua off, kemudian bekerja pada hujung minggu. Perbezaannya adalah indah, dan ia telah seketika kerana saya telah melakukan tugas saya untuk beralih hujung minggu.
0 Komentar untuk "alat senaman berjalan kaki setempat rumah gym kesihatan badan"

Back To Top